text3406

Visos naujienos – pasirinkite laikotarpį:

Raseinių rajono vietos veiklos grupė „Raseinių krašto bendrija. Vytauto Didžiojo g. 1, 60149 Raseiniai. Kodas 300047565, mob. +370 615 29 225. El. p. vvgraseiniai@gmail.com

Kalnujų kaimo bendruomenė „Kalnujai“ šį rudenį pasitiko keliaudami. Simboliškai, rugsėjo 1- ąją, mokslo ir žinių dieną, leidomės į pažintinę kelionę, į Mažąją Lietuvą. Vasariškai šiltą dieną, lydimi šaunaus gido Arno, mes aplankėme Švėkšną, Rusnę, Aukštumalos pažintinį taką, Ventės ragą, Dreverną. Grožėjomės gražiąja Švėkšnos bažnyčia, Rusnėje valgėme labai skanius pietus – žuvienę ir troškinį. Eidami Aukštumalos pažintiniu taku, apžvelgėme vieną didžiausių Lietuvos aukštapelkių, Ventės rage stebėjome paukštelio žiedavimą, na o Drėvernoje apžvelgėme Kuršių marias nuo pažintinio bokšto. Grįžtant bendruomenės pirmininkas visus vaišino skaniai kibinais. Visi grįžome pavargę, bet pilni įspūdžių.
Mūsų kaimo bendruomenė dalyvauja „Eismo saugumas bendruomenėse 2018“ konkurse. Šios kelionės dalyviams dovanojome iš projekto organizatorių gautus atšvaitus, liemenes, maišelius su atšvaitais primindami, kad tamsėjant vakarams, reikia būti atsargiems kelyje, dėvėti atšvaitus, bei saugoti save ir kitus.