text3406

Visos naujienos – pasirinkite laikotarpį:

Raseinių rajono vietos veiklos grupė „Raseinių krašto bendrija. Vytauto Didžiojo g. 1, 60149 Raseiniai. Kodas 300047565, mob. +370 615 29 225. El. p. vvgraseiniai@gmail.com

Rugsejo 14 d.Raseinių kaimiškosios seniūnijos keturios bendruomenes: Alejų, Gintaro,Gabšių ir Norgelų,sudariusios sutartį del bendradarbiavimo,igyvendino projektą, Bendruomenių bendradarbiavimo stiprinimas”, finansuojamą pagal Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomenines veiklos stiprinimo 2017-2019 m. veiksmų plano 2.3 priemonę „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybese”, vyko į ekskursiją po Žemaitiją. Pirmiausiai važiavome į Varnius, kur aplankėme bažnyčią, vienuolyną  kuriame įkurtas muziejus. Po to vykome i Telšius,kur vaikščiojome po senamiesti, klausėmės gidės pasakojimo apie miesto istoriją. Papietavę gamtoje, nuvykome į Biržuvenų dvarą, po to kopėme į Šatrijos kalną. Namo grįžome geros nuotaikos, pilni įspūdžių ir sužinoję daugiau apie Žemaitijos kraštą.