text3406

Visos naujienos – pasirinkite laikotarpį:

Raseinių rajono vietos veiklos grupė „Raseinių krašto bendrija. Vytauto Didžiojo g. 1, 60149 Raseiniai. Kodas 300047565, mob. +370 615 29 225. El. p. vvgraseiniai@gmail.com

Spalio 1-2 dienomis Gintaro kaimų bendruomenės ir visos Šarkių seniūnaitijos žmonės vyko į Lenkijos miestus Gdanską-Malborką-Sopotą. Ekskursijos metu aplankėme Šv.Lipkos barokinę bažnyčią, kur klausėmės vargonų muzikos koncerto, apžiūrėjome A.Hitlerio karinę būstinę-Vilko guolis. Taip pat aplankėme vieną gražiausių Lenkijos miestų-Gdanską.
Pailsėję viešbutyje kitą dieną visi gerai nusiteikę vykome į didžiausią pasaulyje Malborko pilį. Pasigrožėję įspūdinga pilimi, vykome į Lenkijos pajūrio kurortą Sopotą, pasivaikščiojome pagrindine Monte Cassino alėja.
Vakarėjant, visi pilni įspūdžių ir geros nuotaikos pasukome namų link. Už šią kelionę dėkojame ekskursijos organizatoriui, Šarkių seniūnaičiui R.Miniotui ir gidui Raimundui.
Tokios kelionės dar labiau sustiprina bendruomeniškumą ir tikiuosi ,kad ši kelionė ne paskutinė.